Sonos sub wordt niet herkend

Hallo,
Ik heb mijn Sonos systeem (bridge, 2x play3, sub en playbar gereset.
De 2 play3 speakers zijn weer een mooi stereopaar maar de sub wordt niet herkend.
De stappen doorlopen brengt niet veel want ik krijg geen witte of gele leds te zien.
Vervolgens heb ik hem met een ethernet kabel rechtstreeks aan de router gehangen en weer alle instructies gevolgd zonder resultaat. Mijn router configuratie herkend alle deelnemers behalve de sub.
Iemand een idee?
Greetz
Han

Zou je kunnen kijken of je de subwoofer in de app naar een andere ruimte kan verplaatsen? Werkt het dan?

Dat zou ik wel kunnen denk ik maar hij wordt niet herkend, Sonos vindt hem niet als hij naar nieuwe componenten zoekt

Kan ik jullie nog fysiek bezoeken, zodat ik met de sub onder de arm jullie een blik kan laten werpen of dat jullie hem op jullie netwerk kunnen uitproberen om uit te sluiten dat er hardwarematig iets mis is?

Wij hebben geen winkel locatie meer om producten te testen. Heeft u contact gehad met Sonos, ze zijn bereikbaar voor directe ondersteuning. Telefoonnummer 0800 5551234