Wat voor aanbiedingen wil je zien?

Hi,

We zijn druk in gesprek met diverse partners om het assortiment uit te breiden, maar daarbij kan je natuurlijk helpen. Wat voor soort producten zoek je? Of zoek je iets specifieks? Laat het ons weten, dan kunnen we nog specifieker op zoek naar speciale aanbiedingen.
:smiley:

Bij hificorner zoek ik niet naar thermostaten of rookmelders. Ik zoek hifiproducten en informatie over vernieuwingen. De opkomst van de dac-s en netwerkspelers al dan niet in combinatie met voorversterkers. Welke nieuwe mogelijkheden brengt dit met zich mee en hoe ga je je traditionele hifi hier (langzaam aan) mee vervangen.
Daarnaast natuurlijk scherp geprijsde hifi producten in een brede prijsklasse zodat voor elk budget er wel wat tussen zit.
Ik zie hificorner meer toegroeien naar een platformmodel waar leveranciers hun producten beschikbaar stellen.
Een Bol.com zeg maar maar wel 1 die ook specifiek aandacht heeft voor de outlet van nieuwe modellen zoals uitverkoop of demomodellen.

Kortom hificorner als platform voor hifi, niet alleen voor producten maar ook voor kennis. Voor reviews kan dan weer worden gelinkt naar sites zoals hifi.nl

1 like

Hi Ronald,

Bedankt voor je reactie. Wat je beschrijft is exact wat we gaan doen. We zijn begonnen met 50five, omdat we wel van mening zijn dat Hifi ook te koppelen is met bijvoorbeeld je slimme verlichting of je klimaatbeheersing.

Komende weken zullen we steeds meer Hifi partners toevoegen.

Helemaal akkoord, we evolueren naar een connected world, alles is met alles verbonden.
kijk uit naar verdere uitbouw van dit platform.

1 like

SVSound Aanbiedingen

2 likes

Vandaag 20% korting op alles met actiecode uitverkoop20

Via de mail hoorde ik van medewerker dat er nog een SVSound VIP sale komt in paar weken?

Op dit moment is er een sale met SVS (-20%) er is besloten om de sale voor iedereen beschikbaar te maken, het is daarom geen exclusieve VIP sale geworden, maar een 20% actie op alles.

Dit zie ik ook graag vaker. Ben al lang opzoek naar de svsound sb-1000 maar in de aanbiedingen die zijn geweest waren ze nog steeds te duur (c.q. soms werd eerst de prijs weer verhoogd).

Wat ik graag verder zou willen zien is meer advies bij aankoop prodocuten of kant en klare oplossingen bieden. Nu moeten veel mensen hun hifi nog zelf bij elkaar schrapen.
Misschien een idee om en home-cinema systeem builder te maken, waarbij je je receiver, luidsprekers, kabels e.a. componenten kan kiezen a.d.v. keuzes die compatible zijn onderling (zie als voorbeeld de pc builder van alternate)

3 likes