Welke receiver te kiezen?

Ik ben momenteel in het bezit van een 5.1 opstelling met Monitor Audio RX speakers en een DENON 3806 receiver.
Alhoewel de receiver nog steeds uitstekend presteert voldoet deze toch niet meer aan mijn wensen en mis ik toch wel bepaalde functionaliteiten op bijvoorbeeld het gebied van streaming en DAB+.
Dus ben ik aan het uitkijken voor een nieuwe receiver die wel over deze opties beschikt. Streaming is meestal geen probleem maar DAB+ is blijkbaar op nog niet veel toestellen aanwezig.
Heeft er iemand nog aanraders er rekening mee houdend dat deze receiver ook muzikaal in stereo zijn mannetje moet kunnen staan ?
Alvast bedankt voor de tips.

Yamaha Aventage versterkers hebben sinds de xx70 serie DAB+
Ik kan ze zeker aanraden, heb er destijds nog een gekocht bij Hifi Corner

In ieder geval al bedankt. Ga het zeker eens bekijken.

Ik weet niet welk vermogen en hoeveel kanalen je precies zoekt, maar via Tweakers kan je momenteel een mooie aanbieding vinden voor de RX-A780. Momenteel is hij zelfs goedkoper dan de RX-A680 en een pak goedkoper dan de RX-A880.
Je kan natuurlijk ook gaan voor de RX-A1080, 2080 of 3080 maar dan zit je meteen in een veel hogere prijsklasse.

Ik heb hele goede ervaringen met de Yamaha RX-860 met een 7.1 opstelling en Kef speakers. Genoeg opties en aansluitmogelijkheden incl. phono aansluiting.